Niet ‘over ons’ maar ‘waarom wij’
Een indrukwekkend hoog percentage van de websites bevat een ‘over ons’ gedeelte.
Over ons
We opereren al sinds 1921 in Amsterdam en omstreken. Onze werkwijze is gebaseerd op kwaliteit, meedenken en duidelijkheid. Daar waar mogelijk houden we de projecten het liefst van begin tot eind onder onze verantwoording om zo tot het gewenste resultaat te kunnen komen.
Tot onze beschikking staat een volledig ingerichte machinale werkplaats met de benodigde moderne apparatuur met eigen vaklieden, die elk project professioneel en met oog voor detail uitvoeren.
Naast deze machinale werkplaats bestaat ons team uit vakbekwame timmerlieden, stukadoors, metselaars en tegelzetters. Bij de uitvoering van werken zijn onze werknemers uitgerust met een compleet ingerichte bus.
Als je begint met ‘over ons’, is de kans levensgroot dat je vanuit je eigen organisatie gaat schrijven (zie ook de ego-test). Je ziet het zelf veel ‘we’, ‘onze’, ‘ons’. De toon is gezet en de lezer is in geen velden of wegen meer te zien. Waarom zou hij tijd investeren om van jouw borstklopperij te ‘genieten’.
Van ‘over ons’ naar ‘waarom wij’
Dat is een totaal andere invalshoek. Je dwingt jezelf om na te denken over je meerwaarde. Je hebt de kans om je lezer rechtstreeks aan te spreken.
Waarom wij?
Financiële rust. Welke ondernemer wil dat niet? Je geen zorgen hoeven maken over de cijfers. Weten dat het goed is. En goed blijft gaan. Al je tijd kunnen besteden aan je onderneming. Aan groei, succes, plezier.
Mooi! De schrijver maakt verbinding met de lezer.
Waarom wij?
Vanuit ons kantoor in hartje Rotterveen gaan we graag aan de slag voor jou. Korte lijnen dus, in de Rotterveense woningmarkt waarin snelheid geboden is. We zeggen jou precies wat we denken, en geven je eerlijk en realistisch advies. Bij ons gaat kwaliteit boven kwantiteit. Het gaat erom dat jij gelukkig bent met de aan- of verkoop van je woning.
Geeft een goed en warm gevoel toch?
Ok genoeg geoefend …

Waarom Taaluilen?
Omdat wij jou helpen met communicatie in de breedste zin van het woord. Als je moeite hebt om je organisatie een gezicht te geven, formuleren we samen een missie en een visie. Vind je het lastig om deze om te zetten in de praktijk? Geven wij je alle bedrijfsmatige steun die je nodig hebt.
Is schrijven niet echt wat voor jou? Dan gaan wij je het leren. Lekker praktisch en laagdrempelig, je gaat het nog leuk vinden ook! Echt geen tijd? Dan schrijven we alle teksten voor je.
En vind je al die nieuwe media maar lastig? We leren je vloggen, bloggen en schrijven voor social media. Daarnaast helpen we je ook met presenteren of het maken van je eigen bedrijfsfilm. Andere hulpvragen? Wedden dat we jou op weg kunnen helpen!