Ja, ik meld me aan!

Nieuwsbrieven die gelezen worden

Nieuwsbrieven, ze vliegen je links en rechts om de oren. Je krijgt ze gevraagd en vooral ongevraagd en als je ze allemaal zou lezen heb je er bijna een dagtaak aan.

En dan nog wat, in de meeste nieuwsbrieven staat helemaal geen nieuws. De term ‘nieuws’ wordt vaak alleen maar gebruikt om de potentiële lezer nieuwsgierig te maken. Als je geen nieuws hebt, moet je geen nieuwsbrief versturen, het is pure verspilling van tijd en geld. Sterker nog; het leidt tot irritatie van je beoogde doelgroep.

Wat dan?
‘Nieuwsbrief’  is dus een woord dat besmet is. Verder is er natuurlijk niets op tegen om relevante informatie de wereld in te slingeren

Doel van de training Nieuwsbrieven die gelezen worden

Wat is interessant voor jouw doelgroep? Hoe trek je de aandacht van de lezer? Hoe zorg je dat de lezer opneemt wat jij wil overbrengen?

Wat levert de training op?

Je weeet wat wel en wat niet wordt gelezen?
Je weet wanneer de lezer doorleest en niet afhaakt?

Voor wie?

Voor iedereen die betrokken is bij de commuicatie met (potentiele) klanten en andere relavante doelgroepen.

De locatie

Meeting Plaza, Seats to Meet op  CS Utrecht. Lekker centraal.

Programma en onderwerpen

Een hele dag kennis en inspiratie opdoen. We beginnen om 9.30 uur en eindigen 17:00 uur. Voor een heerlijke lunch wordt gezorgd.

✔ Waar gaan we het onder andere over hebben?

de ego-test
klantgericht schrijven
relevante content
thought leadership
autoriteit verkrijgen
wat werkt wel en wat werkt niet
teksten die opvallen en verleiden
wat spreekt de lezer aan

 

✔ We gaan teksten schrijven

✔ We gaan teksten redigeren

✔ We gaan elkaar schrijfadviezen geven 

Lekker praktisch aan de slag met eigen teksten die je van tevoren mag insturen.

Investering

Voor deze leerzame en inspirerende dag met collega’s betaal je slechts € 245, inclusief lunch, exclusief 21% btw.

 

 

Literatuur

Snel beter schrijven, Verdaasdonk, Zwaal, 4e druk

Websites

www.taaluilen.nl